-1711657928
TUL

Moje výsledky

1. autor
2. organizace
3. výzkumný subjekt
4. nejnižší organizační jednotka (ruší výzkumný subjekt)
5. org. jednotka
6. druhy výsledků podle jejich povahy
7. zdrojová publikace (sborník, číslo časopisu, kniha)
8. poskytovatel podpory
9. způsob financování výsledků
10. projekt, grant, velká výzkumná infrastruktura (i mimo CEP a jiné evidence)
11. vytvořeno (uplatněno) v letech
12. sběr RIV
13. atributy
              
14. zobrazit jako
   
Legenda k symbolům ve výpisu výsledků
kurzívaznamená záznam bez návazností (poděkování), takové záznamy by měly postupně ubývat, jsou neplatné (i soukromá aktivita je klasifikovatelná, zde jako neveřejný zdroj).
tučněse vypisují záznamy s příznakem individuálního výběru – jsou rozlišeny i při čerpání dat z API a mohou posloužit např. jako profilové do CV a dalších dokumentů.
červená barva textu v řádku indikuje nekompletní záznam. Musí ovšem být předtím ukládaný, tj. záznamy pouze importované zvýrazněny nejsou. Pokud je v poli pro kvartil AIS zároveň E, je to Early Access článek (dosud nevyšlý a proto neodevzdatelný).
ExZda byl výsledek vybrán jako kvalitní a v jakém stupni; černá hvězda znamená individuální výběr, bronzová za katedru, stříbrná za fakultu, zlatá výsledek zařazený do sběru kvalitních výsledků pro hodnocení v Modulu 1 metodiky 17+.
RZda je výsledek registrován v RIVu; kliknutím lze občerstvit záznam, tj. načíst kompletní spojení s RIVem. Pokud je v poli číslo, je to známka, kterou výsledek obrdžel v hodnocení podle metodiky 17+.
IxZda a jakým způsobem je výsledek indexován v databázích. S je Scopus, W Web of Science, pokud je výsledek v obou, W má přednost.
WPostup zpracování výsledku. Levá polovina čtverce označuje schválení katedrami, pravá fakultami. Červená je výsledek neschválený, žlutá částečně schválený, zelená zcela schválený. S tím korespondují i písmena N, P, S. Do RIVu odejde výsledek schválený fakultami, tj. s nejméně pravou polovinou čtverce zelenou.
ZStav uzamčení výsledku. Výsledek lze zamknoout proti zásahům vlastníka (V), katedrových koordinátorů (K) nebo fakultních koordinátorů (F). Zobrazuje se nejvyšší zavěšený zámek. Zamknutý výsledek je dostupný jen omezenému počtu uživatelů s vyššími oprávněními.
QKvartil podle AIS. Týká se pouze výsledků registrovaných ve Web of Science a zobrazuje poslední známou pozici časopisu podle referenční databáze InCites v daném oboru. Údaje jsou k dispozici s nejméně ročním skluzem, mohou se vztahovat k rokům předchozím a mohou se měnit.
IDČíselný identifikátor výsledku. Je to fakticky pořadové číslo vzniku záznamu od spuštění portálu a lze podle něj výsledek vyhledat v poi pod hlavní nabídkou. Při komunikaci s koordinátory používejte prosím přednostně tuto identifikaci, předejdete tak případným záměnám.
dFORDKód oboru podle číselníku Detailed FORD / Frascati s interním rozšířením. Platné jsou první čtyři pozice, další náleží speciálním číselníkům TUL.
náv.Rámcové návaznosti výsledku (způsoby financování). Pokud je více způsobů, jsou uvedeny všechny. Má význam pro koordinátory jako hrubý přehled.
P/PParticipace na výsledku podle kritérií výběru. Pokud definovanému výběru odpovídá více záznamů v tabulce podílů, jsou tyto sečteny. Neměla by přesahovat 1.
označeno jako kvalitní
Ex
uloženo v RIVu, číslo je známka podle M1
R
indexováno: W – WoS, S – Scopus
Ix
workflow – levá polovina katedra, pravá fakulta
W
nejvyšší úroveň zámku
Z
kvartil AIS podle databáze InCites (pouze JI)
Q
IDdFORDnázevtypvytv.sběrnáv.
podíl na výsledku
P/P
zaškrtnutím výsledek označíte
A
WSK4102962.11.0.2Radical Process Improvement by Systematic Approach to Overcome Problems on Custom Glass Eyes ManufacturingJI2023RIV24S0,5
PV114352.3.1Innovation of Car Seat Measurement DeviceD2023RIV25P0,33
PV114862.3.1An Effective Development of Residual Stresses in Fused Deposit Modelling (FDM): An OverviewD2023RIV25I0,5
PV114872.3.1Design and Analysis of Railway Power PackD2023RIV25I0,5
PV114882.3.1Design of Low-Cost Three-Axis Actuation SystemD2023RIV25I0,5
PV114892.3.2Design of Hydraulic Quick Coupling Using DFA LucasD2023RIV25I0,5
PV114902.3.2Innovated Testing Equipment and the Influence of Two-Axis Loading on Comfort of Car SeatsD2023RIV25P0,5
RWSF398842.4.1Algorithm for Process Innovation by Increasing IdealityJI2022RIV23S0,5
SSK100182.5.1Combining Simulation and MTM to Improve Glass Eyes ProductionD2022RIV24S0,5
SSK100222.3.2DYNAMIC BIAXIAL LOADING OF CAR SEATSD2022RIV24P0,33
SK100232.3.2Zařízení pro testování bezodkapových rychlospojek s nádrží a uzavřeným hydraulickým okruhemGB2022RIV24I0,5
SK100262.3.2Programovatelné testovací zařízení s otevřeným hydraulických okruhem pro určení odkapu hydraulických rychlospojekGB2022RIV24I0,5
N100271.2.1.2Informační systém doktorského studiaR2022nonRIVX0,5
RSF100282.3.2HEATED SEAT FOR VEHICLES, MEANS OF TRANSPORT AND AGRICULTURAL OR CONSTRUCTION MACHINERYP2022RIV23P0,33
RWSF3100482.4.1Effect of Dynamic Biaxial Loading of Car SeatsJI2022RIV23P0,33
PV101312.5.1Use of AP3I Algorithm for Radical Improvement of Entire Production SystemD2022RIV25S0,5
RSF105712.3.2Nová univerzální bezodkapová rychlospojkaGA2022RIV23P0,04
RSF109902.11.0.4The 62nd International Conference of Machine Design Departments (ICMD 2022)M2022RIV23I,P0,13
RSF85192.3.2Vyhřívaná sedačka pro vozidla, dopravní prostředky a zemědělské nebo stavební strojeFU2021RIV22P0,33
RSF87872.3.2Testovací zařízení pro jednoosé dynamické zatěžování automobilových sedačekGB2021RIV22I0,33
RSF87882.3.2Testovací zařízení pro dvouosé dynamické zatěžování automobilových sedačekGB2021RIV22P0,5
RSF88682.5.1Production Process as a Technical SystemDN2021RIV22S0,5
PV89932.5.1Ideal Process as a Goal for Process ImprovementD2021RIV25S0,5
RWSF389945.2.4.2Innovation by Increasing Ideality – A New Method for Overcoming Process Related ProblemsJI2021RIV22S0,5
RWSF491681.7.0.1Innovation of Car Seat Testing Device with Three Axes of LoadingJI2021RIV22P0,33
RSK92302.3.1Zařízení pro simulaci jedoucího vozidlaFU2021RIV22P0,33
RSF92432.5.1Defining Production Process as a Technical System – SIPOC/9WJ2021RIV23S0,5
RWSF492441.7.0.1Probability Distribution of Time Duration of Manual Operation in the Production of Glass EyesJI2021RIV22S0,5
RSSF71332.3.2Innovation of Device for Nanofibers Production Using TRIZD2020RIV20S1
RSF71352.3.2Mechanical Properties Comparison of Steel and Carbon Fiber Composite FrameJR2020RIV20P0,5
RSF71752.5.1Low-Cost System for Managing of Tool‘s StorageJ2020RIV21S0,5
RWSF71772.5.1Re-layout of Workshop Based on Material And People FlowsD2020RIV21S0,5
RSF77602.5.1Verification And Accuracy of Doe Results for Setting of Glass Kilnforming ProcessDN2020RIV21S0,5
RSF77612.5.1Accuracy Verification of Glass Kilnforming Process after Improvement by DOEJ2020RIV21S0,5
RSSF78392.5.1Use of TRIZ, And TRIZ with Other Tools for Process Improvement: a Literature ReviewJN2020RIV21S0,5
RWSF478732.5.0.2Investigation of the Hydrophobic Properties of Piezoelectric Nanocomposites and Application in Biomedical Micro-Hydraulic DevicesJI2020RIV21P0,2
RSF78792.3.2Elektrická vyhřívací podložkaFU2020RIV21P0,33
RSF78812.3.2Kompozitní výplň sedačkyFU2020RIV21P0,25
RSF78862.5.1TRIZ Tools for Manufacturing Processes ImprovementDN2020RIV21S0,5
RSF79501.2.1.1Comparison of the number of repetitions on the influence of Kruskal-Wallis comparison evaluation in genetic algorithms for FT10 and different crossing probabilitiesDN2020RIV21S0,25
RWSF81412.5.1Calculation of Process’ Ideality Degree Through Ideality Equation of TRIZJI2020RIV21S0,33
RSSF84212.5.0.1Design and Analysis of Honeycomb Based Impact AttenuatorJN2020RIV21P1
RSSF67061.2.1.5Parameter Estimation in Linear Dynamic Systems using Bayesian networksD2019RIV20S0,2
RSF67642.5.1Low-cost Reduction of Inventory in StoragesDN2019RIV21S0,5
RSF67692.5.1Low-cost Reduction of Inventory in StoragesJR2019RIV20S0,5
RWSF67702.5.1Minimizing of Setup Attempts on Kilnforming Process with DOED2019RIV20S0,33
RSF67712.5.1Použití nástrojů TRIZ pro zlepšování výrobních procesůDN2019RIV20S0,5
RWSF68162.3.2Design of a CMM actuation systemD2019RIV20S0,5
RWSF72212.3.1Innovation measurement device of car seatsD2019RIV20P0,33
RSF72232.3.1INNOVATION OF CAR SEAT MEASUREMENT DEVICE IN LABORATORY CONDITIONSDN2019RIV21P,S0,33
SF72252.3.1A LOW-COST THREE-AXIS ACTUATION SYSTEMDN2019nonRIVI0,5
RWSK43552.5.5Characteristic comparison of wound and wrapped composite tubes made from carbon prepreg using modal analysisJI2018RIV19S0,5
RSSF55142.5.5Dynamic analysis of 3D printed and moulded composites with carbon microfibersD2018RIV19S0,25
RSSF55672.5.5Design of composite structures using advanced numerical toolsJN2018RIV19S0,5
RWSF56482.3.2Loss factor estimation of the layered panelsJI2018RIV19S0,33
RSSF6922.5.1Cam mechanism for car seat testingD2017RIV18I0,25
RSSF42382.5.5Digitization of structured composite plates with regard to their numerical simulationsJN2017RIV18S0,5
RSSF43792.5.5Comparison of modal characteristic of wrapped and winded composite tubes from carbon prepregD2017RIV18S0,5
RSSF43952.5.5Study of bending properties of thin walled carbon and flax composite rods winded of prepreg fibersD2017RIV18S0,5
RSF44472.3.2Using Hyperelastic Material in Device for Manufacturing Metal Templates Used for Creating CompositesD2017RIV18S0,33
RWSK44862.5.5Design Optimization Of Composite Parts Using Doe MethodD2017RIV18S0,5
RWSF44882.5.5COMPARISON OF BENDING PROPERTIES FOR WINDED AND WRAPPED COMPOSITESD2017RIV18S0,5
RSSF693JIVibration response of composite structuresD2016RIV17S0,25
RSSF695JQReal stress arising in the backrest frame of a car seatD2016RIV17S0,2
RSF705JIInnovation of a manufacturing device of sheet metal templates used for production composite platesD2016RIV17S0,33
RSF708JIWinding of presaturated carbon fibresD2016RIV17S0,2
RSF825JIResearch of New Composites for Lightweight Construction with Low Impact on the EnvironmentD2016RIV17P0,33
RSF1057JQInnovation Engineering - Essential Principles of Product InnovationBN2016RIV17I1
RSF1073JQInnovation of Production Line for Producing of Nanofibers Using TRIZJ2016RIV17N0,5
RSSF1075JQLoss factor estimation of the plywood materialsJN2016RIV17S0,5
RSF3342JQInnovation of the Collector for Electrospinning Machine using TRIZDN2016RIV17S0,5
RSK1994JIExperimental Analysis and Numerical Modelling of Interphase Interfaces of New Environmental Low-Energy CompositesD2015RIV16P(3)0,25
RSK1997JIFEM Modelling and Experimental Analysis of Mechanical Properties of Artificial Blood VesselD2015RIV16P(3),S0,25
RSK2004JQNumerical Modelling and Experimental Measurement of Lifting Platform Construction for Car RelocationD2015RIV16P(3)0,25
RSPF2021JIAnalysis of Changes in the Surface Quality of a UD Prepregs Composite due to Mechanical LoadingD2015RIV16P(3)0,25
RPK2292JIMožnosti detekování vnitřní struktury uhlíkového kompozitu pomocí mikrotomografuO2015RIV16P0,2
RSF2483JQVirtuální realitaW2015RIV16O0,33
RSF2750JQAnalytické a kreativní postupy v údržbě strojů a zařízeníB2015RIV17O0,5
RSK2893JJModelování textilních útvarů I - příklady pro cvičeníBN2015RIV16O0,25
RSK2895JQVybrané statě z částí strojů I – příklady pro cvičeníBN2015RIV16O0,33
RSF2899JQPlánování a řízení společných projektůW2015RIV16O1
RSF2903JQHledání inovačních příležitostíW2015RIV16O1
RSF2907JQInvenční principyW2015RIV16O1
RSF2909JQTrendy evoluce technických systémůW2015RIV16O1
RSSK797JQMeasurement and Numerical Analysis of Lifting Platform Construction for Car RelocationD2014RIV16P(3)0,25
RSPK798JQNumerical and Experimental Analysis of Interphase of New Environmental Low-energy CompositesD2014RIV16I,P(3)0,25
RSPK800JQExperimental and Numerical Study of Mechanical Properties of Artificial Blood VesselD2014RIV16I,P(3)0,25
RWNK801JQInnovation of Car Seat Construction Using Triz-based Tool: Function-orientd SearchD2014RIV15I,P(3)0,34
RWNK802JQReduce of Head Injuries During Whiplash Using Triz MethodologyD2014RIV15I,P(3)0,34
RWNK803JQDynamic Analysis of Lifting Platform Construction for Car RelocationD2014RIV15I,P(3)0,17
RWPK804JQAnalysis and Measurement of the Charge Intensity of the Selected Electrospinning ElectrodesD2014RIV16I,P(6)0,33
RNK805JQResearch of New Composites for Lightweight Construction with Low Impact on the EnvironmentD2014RIV15I,P(3)0,33
RWNK808BORelaxation Behaviour of Jatropa Curcas L. Bulk Seeds Under Compresion LoadingJI2014RIV15I,P(2)0,16
RNK810JLExperimental and Numerical Analysis of Crack Propagation in Light Composite Materials Under Dynamic FracturingJN2014RIV15I,P(3)0,25
RWPK811JQNumerical and Experimental Research of Design Optimization of Baths for the Production of Nanofibers by the ElectrospinningD2014RIV16I,P(5)0,25
RNK812JQNumerical and Expedimental Analysis of Composite Reinforcements Applicable for a Car Seat InnovationJN2014RIV15I,P(3)0,33
RSK813JQStudies and Numerical Modelling for Improving of the Efficiency of Inorganic Nanofiber Production Througt ElectrospinningJN2014RIV15I,P(3)0,33
RNK814JQSystem Solutions for Increasing Nanofibre Production through TrizJN2014RIV15I,P(3)0,25
RNK815JQInnovation of Coordinate Measuring Machine Using Triz MethodologyJN2014RIV15I,P(3)0,25
2014201520162017201820192020202120222023Σ
B11
BN213
D945614213641
DN14319
FU224
GA11
GB224
J1214
JI12232111
JN5111210
JR112
M11
O11
P11
R11
W55
Σ15139749141011799
2014201520162017201820192020202120222023Σ
B0.50.5
BN0.5811.58
D2.5111.312.580.251.361.50.51.332.8315.17
DN0.51.831.250.54.08
FU0.580.661.24
GA0.040.04
GB0.8311.83
J0.510.52
JI0.160.830.531.330.830.54.18
JN1.410.50.50.51.54.41
JR0.50.51
M0.130.13
O0.20.2
P0.330.33
R0.50.5
W4.334.33
Σ4.086.613.813.081.583.696.864.324.163.3341.52