-1713476630
TUL

Moje výsledky

1. autor
2. organizace
3. výzkumný subjekt
4. nejnižší organizační jednotka (ruší výzkumný subjekt)
5. org. jednotka
6. druhy výsledků podle jejich povahy
7. zdrojová publikace (sborník, číslo časopisu, kniha)
8. poskytovatel podpory
9. způsob financování výsledků
10. projekt, grant, velká výzkumná infrastruktura (i mimo CEP a jiné evidence)
11. vytvořeno (uplatněno) v letech
12. sběr RIV
13. atributy
              
14. zobrazit jako
   
Legenda k symbolům ve výpisu výsledků
kurzívaznamená záznam bez návazností (poděkování), takové záznamy by měly postupně ubývat, jsou neplatné (i soukromá aktivita je klasifikovatelná, zde jako neveřejný zdroj).
tučněse vypisují záznamy s příznakem individuálního výběru – jsou rozlišeny i při čerpání dat z API a mohou posloužit např. jako profilové do CV a dalších dokumentů.
červená barva textu v řádku indikuje nekompletní záznam. Musí ovšem být předtím ukládaný, tj. záznamy pouze importované zvýrazněny nejsou. Pokud je v poli pro kvartil AIS zároveň E, je to Early Access článek (dosud nevyšlý a proto neodevzdatelný).
ExZda byl výsledek vybrán jako kvalitní a v jakém stupni; černá hvězda znamená individuální výběr, bronzová za katedru, stříbrná za fakultu, zlatá výsledek zařazený do sběru kvalitních výsledků pro hodnocení v Modulu 1 metodiky 17+.
RZda je výsledek registrován v RIVu; kliknutím lze občerstvit záznam, tj. načíst kompletní spojení s RIVem. Pokud je v poli číslo, je to známka, kterou výsledek obrdžel v hodnocení podle metodiky 17+.
IxZda a jakým způsobem je výsledek indexován v databázích. S je Scopus, W Web of Science, pokud je výsledek v obou, W má přednost.
WPostup zpracování výsledku. Levá polovina čtverce označuje schválení katedrami, pravá fakultami. Červená je výsledek neschválený, žlutá částečně schválený, zelená zcela schválený. S tím korespondují i písmena N, P, S. Do RIVu odejde výsledek schválený fakultami, tj. s nejméně pravou polovinou čtverce zelenou.
ZStav uzamčení výsledku. Výsledek lze zamknoout proti zásahům vlastníka (V), katedrových koordinátorů (K) nebo fakultních koordinátorů (F). Zobrazuje se nejvyšší zavěšený zámek. Zamknutý výsledek je dostupný jen omezenému počtu uživatelů s vyššími oprávněními.
QKvartil podle AIS. Týká se pouze výsledků registrovaných ve Web of Science a zobrazuje poslední známou pozici časopisu podle referenční databáze InCites v daném oboru. Údaje jsou k dispozici s nejméně ročním skluzem, mohou se vztahovat k rokům předchozím a mohou se měnit.
IDČíselný identifikátor výsledku. Je to fakticky pořadové číslo vzniku záznamu od spuštění portálu a lze podle něj výsledek vyhledat v poi pod hlavní nabídkou. Při komunikaci s koordinátory používejte prosím přednostně tuto identifikaci, předejdete tak případným záměnám.
dFORDKód oboru podle číselníku Detailed FORD / Frascati s interním rozšířením. Platné jsou první čtyři pozice, další náleží speciálním číselníkům TUL.
náv.Rámcové návaznosti výsledku (způsoby financování). Pokud je více způsobů, jsou uvedeny všechny. Má význam pro koordinátory jako hrubý přehled.
P/PParticipace na výsledku podle kritérií výběru. Pokud definovanému výběru odpovídá více záznamů v tabulce podílů, jsou tyto sečteny. Neměla by přesahovat 1.
označeno jako kvalitní
Ex
uloženo v RIVu, číslo je známka podle M1
R
indexováno: W – WoS, S – Scopus
Ix
workflow – levá polovina katedra, pravá fakulta
W
nejvyšší úroveň zámku
Z
kvartil AIS podle databáze InCites (pouze JI)
Q
IDdFORDnázevtypvytv.sběrnáv.
podíl na výsledku
P/P
zaškrtnutím výsledek označíte
A
SK121442.3.2Testing Device for Biaxial Loading of Textile SpecimensDN2023RIV24I1
SSK100222.3.2DYNAMIC BIAXIAL LOADING OF CAR SEATSD2022RIV24P0,33
RWSF3100482.4.1Effect of Dynamic Biaxial Loading of Car SeatsJI2022RIV23P0,33
RSF100962.3.2Chytré stélky pro měření zatížení nohyGB2022RIV23P0,5
RWSF491681.7.0.1Innovation of Car Seat Testing Device with Three Axes of LoadingJI2021RIV22P0,33
RSF97202.11.0.4Zařízení na označování vad plošných protipožárních skelGA2021RIV22N0,5
RSSF84002.11.0.4Development of Smart Insoles for Gait Monitoring of Patients after Low Extremity Orthopedic TreatmentD2020RIV22S0,33
RSSF61962.3.2FEM Calculation, Measuring and Testing of Flood Protection BarriersD2019RIV19P0,5
RSSF66302.3.2Mechanical structures made of high-strength sheets or composites for electric vehiclesD2019RIV20P0,5
SF72062.3.2Definování a aplikace optimální metod pro predikci poruch lineárních valivých vedení zařízení FramerVS2019nonRIVN0,33
RSF61542.3.6Experimental Stress Analysis - 56th International Scientific Conference, EAN 2018 - Conference ProceedingsM2018RIV19N0,33
RSSF10702.2.6Hexapod control system and softwareJN2017RIV17V1
RSSF43782.3.2Testing and numerical analysis of mechanical stress mobile flood barriersD2017RIV19P0,25
RSSK44312.3.2Identification of the torque strut force loadD2017RIV18P0,33
RSSK44452.3.2Numerical simulation and measurement of car strut under shock vibrationD2017RIV18P0,33
RSF48472.3.1CRASH TEST OF THE STUDENT RACING CAR IMPACT ATTENUATORD2017RIV18S1
RSF54052.3.2Hydraulic Exciter Control for Shock and Vibration Testing", Applied Mechanics and MaterialsJ2017RIV18S0,5
RSSF695JQReal stress arising in the backrest frame of a car seatD2016RIV17S0,2
RSSF699JQStress analysis of the winding head frame for the production of the compositesD2016RIV17P0,33
RSPF753JRIdentification of the assembly line drive chain force loadD2016RIV17P1
RSK755JRTesting methodology of a tow hitch for car trailersD2016RIV17P1
RSPK776BKAnalysis of stress and deformation of the flood barrierD2016RIV17P0,25
RPF779JIExperimental Analysis and Study of the Shock Absorption of Carbon CompositeJN2016RIV17P0,25
RPK819JQExperimental Analysis and Optimization of Vibrations of a Clamping Device by Using Hyperelastic ElementsJN2016RIV17P0,17
RSF2692JBMeasuring Device for the Cutting Parameters Monitoring during DrillingD2016RIV17I0,5
RSK2004JQNumerical Modelling and Experimental Measurement of Lifting Platform Construction for Car RelocationD2015RIV16P(3)0,25
RSF2015JQAnalysis of the Tailgate Frame Composite Tube Mechanical PropertiesD2015RIV16P(3)0,5
RSSF21772.3.2Analysis and Study of Vibrations of a Clamping Device used for Winding Carbon Fibers into the Core of a FrameD2015RIV16P(2)0,1
RPF2178JQDevelopment and Testing of Shock Absorption Special Carbon CompositesD2015RIV16P(2)0,2
RPK2603JITesting of space frames made of composite materialsD2015RIV16P(2)0,4
RSSF26882.2.1Measuring of the Cutting Force during DrillingD2015RIV16I1
RSF2693JSElectrical Components Thermal-vibration TestD2015RIV16I0,7
RSF2694JBHexapod Control System and SoftwareO2015RIV16O1
RSF2696JLPevnostní dynamické zkoušky tažného zařízení dle metodiky Carlos TC II - simulace držáků kolVS2015RIV16N1
RSF2697JSTest report of the electrical components thermal-vibration testVS2015RIV16N0,8
RSSF2700JRMeasurement of the Response of Pipeline Insulating Joint to the Passage of Pipeline Inspection GaugeD2015RIV16S0,25
RSF2747JBDesign of Calibrating Equipment for Force CellD2015RIV16I0,3
RPF2748JQAnalýzy a diagnostika provozu navíjecího stroje pro zjištění příčin poruchyVS2015RIV16N0,33
RPK2751JBMeasuring Device for the Cutting Parameters Monitoring During DrillingD2015RIV16I0,5
RSSF29012.2.1Measurement of mechanical vibration on hexapod on car seat - Verification of measurements whole-Body human and 3DH dummy and 2H dummy, Vibration assessmentD2015RIV16I0,3
RSF2955JQHydraulic Exciter Control for Shock and Vibration TestingD2015RIV16I0,5
RSPF9JBVerification of Deformation and Loading of a Mould During ManipulationD2014RIV16P0,5
RPK795JQDetermination of the Composite Tube Mechanical PropertiesD2014RIV16I,P(2)0,5
RSSK797JQMeasurement and Numerical Analysis of Lifting Platform Construction for Car RelocationD2014RIV16P(3)0,25
RWNK803JQDynamic Analysis of Lifting Platform Construction for Car RelocationD2014RIV15I,P(3)0,16
RNK1172JQPevnostní dynamická zkouška se zatěžováním ve třech osách pro vývoj tažného zařízení osobních vozidel dle metodiky Carlos TCIVS2014RIV15N1
2014201520162017201820192020202120222023Σ
D4126421130
DN11
GA11
GB11
J11
JI112
JN213
M11
O11
VS1315
Σ5168613123146
2014201520162017201820192020202120222023Σ
D1.4153.281.9110.330.3313.26
DN11
GA0.50.5
GB0.50.5
J0.50.5
JI0.330.330.66
JN0.4211.42
M0.330.33
O11
VS12.130.333.46
Σ2.418.133.73.410.331.330.330.831.16122.63