-1714938064
TUL

Moje výsledky

1. autor
2. organizace
3. výzkumný subjekt
4. nejnižší organizační jednotka (ruší výzkumný subjekt)
5. org. jednotka
6. druhy výsledků podle jejich povahy
7. zdrojová publikace (sborník, číslo časopisu, kniha)
8. poskytovatel podpory
9. způsob financování výsledků
10. projekt, grant, velká výzkumná infrastruktura (i mimo CEP a jiné evidence)
11. vytvořeno (uplatněno) v letech
12. sběr RIV
13. atributy
              
14. zobrazit jako
   
Legenda k symbolům ve výpisu výsledků
kurzívaznamená záznam bez návazností (poděkování), takové záznamy by měly postupně ubývat, jsou neplatné (i soukromá aktivita je klasifikovatelná, zde jako neveřejný zdroj).
tučněse vypisují záznamy s příznakem individuálního výběru – jsou rozlišeny i při čerpání dat z API a mohou posloužit např. jako profilové do CV a dalších dokumentů.
červená barva textu v řádku indikuje nekompletní záznam. Musí ovšem být předtím ukládaný, tj. záznamy pouze importované zvýrazněny nejsou. Pokud je v poli pro kvartil AIS zároveň E, je to Early Access článek (dosud nevyšlý a proto neodevzdatelný).
ExZda byl výsledek vybrán jako kvalitní a v jakém stupni; černá hvězda znamená individuální výběr, bronzová za katedru, stříbrná za fakultu, zlatá výsledek zařazený do sběru kvalitních výsledků pro hodnocení v Modulu 1 metodiky 17+.
RZda je výsledek registrován v RIVu; kliknutím lze občerstvit záznam, tj. načíst kompletní spojení s RIVem. Pokud je v poli číslo, je to známka, kterou výsledek obrdžel v hodnocení podle metodiky 17+.
IxZda a jakým způsobem je výsledek indexován v databázích. S je Scopus, W Web of Science, pokud je výsledek v obou, W má přednost.
WPostup zpracování výsledku. Levá polovina čtverce označuje schválení katedrami, pravá fakultami. Červená je výsledek neschválený, žlutá částečně schválený, zelená zcela schválený. S tím korespondují i písmena N, P, S. Do RIVu odejde výsledek schválený fakultami, tj. s nejméně pravou polovinou čtverce zelenou.
ZStav uzamčení výsledku. Výsledek lze zamknoout proti zásahům vlastníka (V), katedrových koordinátorů (K) nebo fakultních koordinátorů (F). Zobrazuje se nejvyšší zavěšený zámek. Zamknutý výsledek je dostupný jen omezenému počtu uživatelů s vyššími oprávněními.
QKvartil podle AIS. Týká se pouze výsledků registrovaných ve Web of Science a zobrazuje poslední známou pozici časopisu podle referenční databáze InCites v daném oboru. Údaje jsou k dispozici s nejméně ročním skluzem, mohou se vztahovat k rokům předchozím a mohou se měnit.
IDČíselný identifikátor výsledku. Je to fakticky pořadové číslo vzniku záznamu od spuštění portálu a lze podle něj výsledek vyhledat v poi pod hlavní nabídkou. Při komunikaci s koordinátory používejte prosím přednostně tuto identifikaci, předejdete tak případným záměnám.
dFORDKód oboru podle číselníku Detailed FORD / Frascati s interním rozšířením. Platné jsou první čtyři pozice, další náleží speciálním číselníkům TUL.
náv.Rámcové návaznosti výsledku (způsoby financování). Pokud je více způsobů, jsou uvedeny všechny. Má význam pro koordinátory jako hrubý přehled.
P/PParticipace na výsledku podle kritérií výběru. Pokud definovanému výběru odpovídá více záznamů v tabulce podílů, jsou tyto sečteny. Neměla by přesahovat 1.
označeno jako kvalitní
Ex
uloženo v RIVu, číslo je známka podle M1
R
indexováno: W – WoS, S – Scopus
Ix
workflow – levá polovina katedra, pravá fakulta
W
nejvyšší úroveň zámku
Z
kvartil AIS podle databáze InCites (pouze JI)
Q
IDdFORDnázevtypvytv.sběrnáv.
podíl na výsledku
P/P
zaškrtnutím výsledek označíte
A
N2117892.5.1Analysis of TRIP Steel HCT690 Deformation Behaviour for Prediction of the Deformation Process and Spring-Back of the Material via Numerical SimulationJI2024RIV25I0,33
N118592.5.0.2Production of Non-Compact, Lightweight Zinc-Tin Alloy Materials for Possible Storage of Liquid HydrogenJI2024RIV25P0,2
WS2116582.5.1Comparison of the Structure, Mechanical Properties and Effect of Heat Treatment on Alloy Inconel 718 Produced by Conventional Technology and by Additive Layer ManufacturingJI2023RIV24I0,2
WSK2116592.5.1Experimental and Numerical Analysis of the Residual Stresses in Seamed Pipe in Dependence on Welding and Metal FormingJI2023RIV24I0,25
WSK118192.5.0.2Utilization of Metal Forming Process Mathematical Modelling to Predict the Spring-back of the Dual-phase Steel StampingJI2023RIV24I0,33
RS118372.5.0.1Numerická simulace lepeníZB2023RIV24P0,25
RS118392.5.0.1Numerické řešení procesu nýtováníZB2023RIV24P0,25
RWSF295441.4.4Alumina Manufactured by Fused Filament Fabrication: A Comprehensive Study of Mechanical Properties and PorosityJI2022RIV23R0,2
RWSF95842.11.0.4Analysis of the Dual-phase Steel DP500 Stress-strain Characteristics During the Plane Shear TestJI2022RIV23S0,33
RWSF395862.3.1Effect of the Computational Model and Mesh Strategy on the Springback Prediction of the Sandwich MaterialJI2022RIV23I0,33
RWSF100142.11.0.4Properties of Aluminium Cellular Materials Produced by Powder Metallurgy Using the Foaming Agent TiH2JI2022RIV23P0,2
RWSF3101432.5.0.2Application of Temperature Cycles to Austenitic Steel and Study of the Residual Stresses Distribution in HAZJI2022RIV23S0,25
RSF104812.5.6Prototyp chlazeného induktoru pro lokální opravu povrchů s poloměrem menším než 100 mmGA2022RIV23P0,25
RWSF104902.11.0.4Research of Mechanical Properties of the Aluminium Alloy Amag 6000 Under the Plane Stress State ConditionsJI2022RIV23I,S0,33
RSF105292.5.6Ověřená technologie lokálních oprav integrity anorganických povrchůZB2022RIV23P0,17
RSF105302.5.6Měřicí protokol - Induktor s poloměrem menším než 100 mm a kruhovým průřezemO2022RIV23P0,14
RSF105312.5.6Měřicí protokol – Tribologické hodnocení abrazní odolnosti základního a opravovaného smaltového povrchuO2022RIV23P0,14
RSF105432.5.1Přípravek na měření objemových změn lepidelGA2022RIV23P0,33
RSF105452.5.1Přípravek pro zjišťování změny mechanických vlastností lepidelGA2022RIV23P0,33
RWSF290552.5.0.2Possibilities to use physical simulations when studying the distribution of residual stresses in the haz of duplex steels weldsJI2021RIV22S0,25
RWSF390562.5.1Assessment the partial welding influences on fatigue life of s700mc steel fillet weldsJI2021RIV22S0,25
RWSF290592.5.1Characteristics of porous aluminium materials produced by pressing sodium chloride into their meltsJI2021RIV22P0,17
RWSF390652.5.1Assessment of the heat input effect on the distribution of temperature cycles in the haz of s460mc welds in mag weldingJI2021RIV22S0,25
RSF90682.5.6Prototyp zařízení pro lokální opravy anorganických povlakůGA2021RIV22P0,25
RSSF95852.5.1INFLUENCE OF STRUCTURE ON FORMABILITY OF STAINLESS STEELS USED AT PRODUCTION OF EXHAUST COMPONENTSD2021RIV22S0,25
RSSF71232.5.1Influence of Stress State on the Yield Strength of Aluminium AlloyJN2020RIV21S0,33
RSSF78372.5.1Utilization of advanced computational methods to predict spring-back of aluminium alloys in automotive industryJN2020RIV21S0,33
RWSF278532.5.1Heat Input Influence on the Fatigue Life of Welds from Steel S460MCJI2020RIV21S0,25
RSSF78582.5.1Influence of Testing Methodology on Position of the Forming Limit CurveD2020RIV21S0,25
RWSF78742.11.0.4Accuracy Comparison of the Optical 3D Scanner and CT ScannerJI2020RIV23I0,5
RSSF81842.5.1Influence of the welding process on changes in the S460MC fine-grained steel joints fatigue lifeD2020RIV21S0,25
RSSF82882.5.1Numerical Simulation as a Tool to Predict Sheet Metal Forming Process of TRIP Steel HCT690JN2020RIV21S0,33
RSSF82892.5.1Research of Trip Steel Mechanical Properties Under Conditions of Plane Shear StressD2020RIV21S0,33
RSSF82952.5.1Influence of Loading Rate on the Material Deformation Behaviour Under Bi-axial LoadingD2020RIV21S0,25
RSSF59492.5.1Determination the Influence of Load-rate on Strain and Spring-back Magnitude for Titanium Alloy by means of Numerical SimulationJN2019RIV20S0,25
RSF59532.5.1Hydrogen Brittleness Analysis by X-ray diffractionJ2019RIV21S0,25
RSSF59572.5.1Input Data Acquisition Possibilities for Numerical Simulation of Drawing Process by means of the Contact-less Optical System and Thermo-cameraJN2019RIV20S0,25
RSSF59582.5.1Influence of Heat Treatment on the change of Al-Si Coating Properties at Ultra-high Strength SheetsJN2019RIV20S0,25
RSSF69712.5.1Determination of the Temperature Influence on the Change of Young`s ModulusD2019RIV20S0,33
RWSF270732.5.1Determination of grain growth kinetics and assessment of welding effect on properties of s700mc steel in the HAZ of welded jointsJI2019RIV20I,P0,25
RSSF71252.5.1Production of porous aluminium using sodium chlorideJN2019RIV20P0,17
RSSF71262.5.1Prediction of foaming process in the production of aluminium foamsJN2019RIV20P0,17
73SF71292.5.1Návrh a vývoj technologie pro sériovou výrobu korozně odolných dílů z netradiční hliníkové slitiny s vysokou korozní odolnostíZB2019RIV20P0,2
RSSF71482.5.1Research of the Temperature Influence on the change of Titanium Alloy Mechanical Properties by means of the Optical Contact-less AnalysisD2019RIV20S0,33
RWSK72512.5.5Normal and shear behaviours of the auxetic metamaterials: homogenisation and experimental approachesJI2019RIV20P0,14
RSSF59302.5.1Tribological properties of al-alloy designed for drawing stampings in automotive industryJN2018RIV19S0,25
RSSF59312.5.1Application possibilities of the low-temperature repairs on creep-resistance turbine components from material GX23CrMoV12-1D2018RIV19I,P0,25
RSSF59332.5.1Application possibilities of low-temperature repairs by welding for creep-resistance material GX12CrMoVNb9-1JN2018RIV19I,P0,33
RSSF59552.5.1Influence of Technological Parameters on Ageing of Aluminium Alloy AW-2024JN2018RIV19S0,25
RSF60512.5.1Návrh technologických parametrů navrhované technologie výroby tlakově vyráběného dílu ze slitiny AlSi5Mg s využitím nepřímé krystalizace pod tlakemZA2018RIV19P0,25
SF64892.5.1Výzkum vlivu přísadových prvků na tribologické vlastnosti maziv určených pro tažení tenkých plechů s ochranným povlakem zinku.VS2018nonRIVN0,5
SF64902.5.1Deformační analýza krycí AL fólie ozdobné lišty vozu Rapid Spaceback. Optimalizace zaoblení a návrh technologického procesu výrobyVS2018nonRIVN0,5
SF64912.5.1Výzkum vlivu přísadových prvků na tribologické vlastnosti maziv určených pro tažení tenkých plechů s ochranným povlakem zinku ve vztahu k procesu tažení a lepení.VS2018nonRIVN0,33
SF64922.5.1Výzkum tribologických vlastností nových typů maziv firem Fuchs, Dietz, Kluthe, Castrol atd. ve vztahu k jejich nasazení do výrobního procesu tažení plechů a spojování pomocí technologie lepení. Bezkontaktní deformační analýzy materiálů. Stanovení křivek mezních přetvoření nových typ materiálů používaných v automobilovém průmyslu. Verifikace matematických výpočtových MKP modelů pro tažení plechů (modely Vegter, Yoshida-Uemori).VS2018nonRIVN0,33
RWSK45001.6.10Validation of breast implant finite element modelJI2017RIV18S0,25
RP45992.5.1Utilization of Numerical Simulation to Predict Spring-back of Dual-Phase Steel Sheet at BendingDN2017nonRIVS0,25
RSSF46312.3.1Selection of the proper diffusion welding parameters for the heterogeneous joint Ti grade 2/AISI 316LJN2017RIV18I0,17
RSSF47002.5.1Fatigue Properties of the Aluminium Alloy AW-5182 in dependence on DeformationJN2017RIV18S0,25
RSSF47012.5.1Influence of Testing Methods on the Final Values of the Modulus of Elasticity EJN2017RIV18S0,25
RSSF47022.5.6Strength of the adhesive joints at the car-body parts from the ahss with al-si coatingJN2017RIV18S0,2
RSSF47042.5.1Thermal treatment influence on the change of alloy EN AW-6082 mechanical propertiesJN2017RIV18S0,25
RSSF47062.5.1Influence of Deformation on the Hardness Distribution for Car-bodies MaterialsD2017RIV18S0,25
RSF47402.5.1Výzkum modifikací maziv FUCHS v oblasti tribologických procesů tvaření dílů karosérie a lepení .VS2017RIV18N0,25
RSF47432.5.6Výzkum vlastností substrátů s povlakem Primelube určených pro díly karosérieVS2017RIV18N0,25
RSSF47992.5.1Impact Test of Aluminum HoneycombD2017RIV18S0,25
RSF48042.5.1Výzkum tribologických vlastností maziv Wedolit, možnost aplikace modifikací v automobilovém průmyslu.VS2017RIV18N0,5
RSF48052.5.1Smluvní výzkum 2017/1 pro ŠKODA AUTO: výzkum v oblasti lepení dílů karosérie. Analýza tribologických jevů v procesu tažení karosářských výlisků.VS2017RIV18N0,25
RSF48082.5.6Smluvní výzkum 2017/2 pro ŠKODA AUTO: analýza pevnosti lepených spojů pro substráty s povlakem ZM.VS2017RIV18N0,25
RSF53142.5.1Influence of Hydrogen on the Behaviour of 22MnB5 SteelD2017RIV18S0,25
RSSF498JITemperature Influence on the Change of the Sandwich Material Adhesive PropertiesJN2016RIV17S0,25
RSSF499JPSpring-back Prediction for Stampings from the Thin Stainless SheetsJN2016RIV17S0,25
RSSF500JPUtilization of the high-speed cameras for monitoring deformation behaviour at the bending impact testD2016RIV17S0,25
RSSF501JDInfluence of the computational models for the spring-back prediction at stampingD2016RIV17S0,25
RSSF504JPInfluence of the dynamic loading on the mechanical properties of the ultra-high strength materialD2016RIV17S0,25
RSSF508JPInfluence of the BH effect on the high-strength materialsD2016RIV17S0,25
RSSF509JPAnalysis of the real structure and residual stresses of the testing castings from the aluminum alloy AlSiMg0.3 after gravity casting and controlled cooling by thermo-mechanical simulator gleebleD2016RIV17S0,25
RSSF511JPAdhesive bonding joints of coating with Zn/Mg layer on sheets for car-body panels at temperature loadingJN2016RIV17S0,33
RSF558JGINFLUENCE OF THE BENDING MOMENTUM LOADING OT TESTING SAMPLES FROM THE ALLOY AlSiMg0.3 ON THE SURFACE STRESS DETECTED BY X-RAY DIFFRACTIOND2016RIV17S0,5
RSF991JGSolved Problems in Engineering Technology - Part. IBN2016RIV17I1
RSF992JQMachines for Processing Metals and PlasticsBN2016RIV17I0,17
RSSF1071JRPunch test of breast implantD2016RIV17S0,33
RSF3947JPVýzkum modifikací maziv FUCHS v oblasti tribologických procesů při tažení v automobilovém průmysluVS2016RIV17N0,5
RSF3948JPSmluvní výzkum 2016 pro ŠKODA AUTO: analýza termických a tribologických jevů v procesu tažení karosářských výliskůVS2016RIV17N0,5
RSF3949JPVýzkum modifikací maziv Wedolit, možnost aplikace v automobilovém průmysluVS2016RIV17N0,5
RSF3950JPSmluvní výzkum 2016 pro ŠKODA AUTO: výzkum vlastností maziv, lepidel a substrátů pro zařazení do sériové výroby při stavbě karosérieVS2016RIV17N0,25
RSSF24562.5.1Sheets with Surface Coating of Zn/Mg/Al for Adhesive Bonding Application in the Automotive Industry – Comparison of ProducersD2015RIV16S0,25
RSSF24992.3.1Determination of Strain Gradient Change Influence at the Bore Expansion TestD2015RIV16I0,25
RSSF25002.3.1Input Material Data for Advance Computational Models for Forming Stainless MaterialD2015RIV16I0,25
RSSF25242.5.6Analysis of Zn-Mg Coating in Dependence on the Extent of Deformation by Different TemperaturesD2015RIV16S0,2
RSSF25902.5.1Influence of Material Cutting on the Cyclic Fatigue of TRIP SteelD2015RIV16I0,25
RSF2663JPVýzkum tribologických vlastností maziva Multidraw v procesu tažení tenkých plechů. Výzkum pevnostních vlastností lepených spojů karosářských plechů s mazivem Multidraw. Sledování chování maziva Multidraw při skapávání.VS2015RIV16N0,25
RSF2679JPUtilization of numerical simulation for grain size determination in haz of steel 18Cr12NiNbD2015RIV16I0,25
RSSF26892.5.1Utilization of Advanced Computational Models for Drawing Process Numerical Simulation of Titanium Alloy.D2015RIV16I0,25
RSSF26902.5.1Utilization of HS Cameras for Analysis Deformation Limit States of Steel Sheets.D2015RIV16P0,25
RSSF26952.5.1Influence of Cooling Mode on the Electrode Caps from Alloy Cu-Cr-Zr Operating Life at Resistance Spot Welding.D2015RIV16I0,5
RSSF28682.5.6Change of Tribological Properties of Zn-Mg Coating in dependence on DeformationD2015RIV16S0,25
RSSF28702.5.6Influence of deformation on the damage of Zn-Mg based protective coatingD2015RIV16S0,25
RSSF28742.5.1Adhesive Bonding Technology at Car - Body Structure – Application of New Coating with Layer Zn/MgD2015RIV16S0,25
RSF2875JLX-ray diffraction analysis of Zn-Mg coating in dependence on deformationD2015RIV16S0,17
RSF3014JPVýzkum tribologických vlastností modifikací maziv Ferrocote pro možnou aplikaci v automobilovém průmysluVS2015RIV16N0,5
RSF3015JPAnalýza modifikací maziv Wedolit a jejich možnost aplikace v automobilovém průmyslu v procesu tažení výlisků.VS2015RIV16N0,5
RSF3016JPSmluvní výzkum 2015 pro ŠKODA AUTO, verifikace maziv, lepidel pro zařazení do sériové výrovy a testování nových materiálů plechů pro výrobu karosérie.VS2015RIV16N0,25
RPK3341JPTribologické testy pracích olejůVS2015RIV16N0,5
RNK874JPSmluvní výzkum 2014 pro vývoj lepidel, maziv a nových typů substrátů v automobilovém průmyslu pro SKODA AUTOVS2014RIV15N0,25
RSK3359JRSvětem strojírenských technologiíBN2014RIV16O0,1
RSK3357JRSvětem strojírenských technologiíBN2013RIV16O0,1
201320142015201620172018201920202021202220232024Σ
BN1124
D1373124131
DN11
GA134
J11
JI122463220
JN3535319
O22
VS1545419
ZA11
ZB1124
Σ12181615911961252106
201320142015201620172018201920202021202220232024Σ
BN0.10.11.171.37
D3.372.080.750.250.661.080.258.44
DN0.250.25
GA0.250.911.16
J0.250.25
JI0.250.390.750.921.640.780.535.26
JN0.831.120.831.090.994.86
O0.280.28
VS0.2521.751.51.667.16
ZA0.250.25
ZB0.20.170.50.87
Σ0.10.355.375.833.872.992.592.821.4231.280.5330.15